woensdag 30 november 2016

Klaar voor kerst....

Ik weet het, het is nog november, maar daar de kinderen op een leeftijd zijn gekomen dat we bij hun Sinterklaas kunnen vieren, schenk ik daar in huis totaal geen aandacht aan.
Al kan ik me wel Sinterklazen (is dat een goed woord?) herinneren, dat de boom al stond.
De boom staat, of beter gezegd mijn huis is kerst-proof.
Dit jaar geen grote boom, maar meerdere kleintjes, en de grote, die heeft een bestemming verspreid door het huis gekregen.

Nu schrijf ik dit berichtje niet om jullie te vertellen hoe mijn huis er uit ziet.
Ik zou er trouwens geen woorden voor hebben, want het is nog het een, nog het ander, als je tenminste denkt in stijlen.
Nee, ik schrijf dit blogje omdat het morgen 1 december is, en ik mee doe met




Want gekoppeld aan deze video zit een adventskalender, 1 december beginnend, en daarvoor hoef je heus geen Mormoon voor te zijn.
Er is ook een eenvoudiger versie, uitgeschreven,  met dagelijkse opties waar je uit kunt kiezen.
Ik heb in ieder geval al zin in morgen.