maandag 14 juli 2014

In beweging....



Als het gaat om fietsen, dan ben ik een echte mooi weer fietsster.
Maar als het om lopen gaat, geef mij dan maar wind en regen.

Net terug van mijn rondje lopen, het weer was heerlijk nat en winderig.
Ik hoef jullie dus niet te vertellen hoe ik me nu voel.


Dat schreef ik een paar dagen geleden, maar ondertussen gaat dat, althans wat betreft het weer, niet meer op. Nu alweer een paar dagen fietsweer.


Tussen de eerste regel van dit berichtje en deze zin, zit ondertussen alweer een paar dagen. 
Gaat lekker zo.
Doe dus opnieuw een poging om tot een berichtje te komen.
Ik wil wel, maar ik loop vast op een aantal zaken, van een muis die zijn medewerking niet verleent, tot foto's die ik niet georganiseerd en/of geüpload krijg.


Een andere muis geregeld. Wat een verademing.
Wist niet dat ik zo gesteld was op muizen.
En zoals jullie kunnen zien is het ook gelukt met de foto's.


Tussendoor trouwens ook nog met vrienden wezen varen.
Zie je alles opeens van de andere kant.


Ja, we zijn, manlief en ik, behoorlijk in beweging geweest. 
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de tijd die ik in het water heb gelegen. 
Met liggen in het water bedoel ik niet dobberen op een luchtbed, wat ook fijn kan zijn, nee, ik geef de voorkeur aan heerlijk heen en weer zwemmen. 
Op al die momenten, vooral tijdens het zwemmen, ervaar ik vreugde in mijn lichaam.
En zou je willen dat je de tijd even stil zou kunnen zetten, of zoals nu, terugdraaien, om opnieuw op te kunnen gaan in dit gevoel.