zaterdag 3 december 2016

Dag 3...

Ik ben echt niet van plan om doorlopend verslag uit te brengen van hoe goed ik het er van afbreng als het gaat om het vervullen van VERLICHT de WERELD 'opdrachten'. 
Maar het idee van vandaag vond ik een bijzondere: 'Schenk iemand een oude bril'.
Ik moest gelijk aan het oude brilletje met ronde glazen van onze zoon denken.
Toen een klein mannetje, nu moet ik op mijn tenen staan om hem een knuffel te kunnen geven.
Van het kleine brilletje kan ik nog geen afstand doen, die heeft een emotionele waarde, net zoals bijvoorbeeld de oude rammelaars van de meiden, maar de overige brillen die nog in huis liggen, die gaan naar een goed doel.




Dag 3: Jezus hielp anderen om te zien en dat kunt u ook.
Suggestie 1: Tik een opbergdoos voor brillen op de kop en schenk iemand een oude bril.