donderdag 27 december 2018

Dag 27...

Dag 27....
Wel 2018!!!
Ondertussen dus twee jaar verder.
Niet alleen twee jaar verder, maar ook vier kleinkinderen verder.
Maar dat is de trotse oma die nu spreekt.

Normaal gesproken zou ik niet iets hebben geplaatst, maar we zaten als gezin met elkaar aan tafel, cakehuisjes te maken, hoe kan het ook anders in deze tijd van het jaar, toen onze zoon zei: 'Ik keek eens rond op internet naar cakehuisjes en ik dacht een van onze huisjes te herkennen'.
Ik natuurlijk kijken. En warempel, daar tussen de prachtigste afbeeldingen van cakehuisjes, zaten afbeeldingen van huisjes die wij hadden gemaakt.
Moest er wel om lachen, onze huisjes naast al die schoonheden.
Maar wat is schoonheid?

In ons toilet heb ik de volgende tekst hangen:

'It's not what
you look at
that matters,
it's what you see.

Bij deze het cakehuisje van onze driejarige kleindochter. 
Het was heerlijk om te zien hoe zij met haar cake aan de slag is gegaan.
En het resultaat is, wat mij betreft, prachtig. 




Uitspraak: Henry David Thoreau