dinsdag 2 januari 2024

Vol met plannetjes

 

Allereerst natuurlijk de beste wensen. Dat hoort bij een nieuw jaar. Wat je ook niet los van een nieuw jaar kunt zien is het stellen van doelen. Plannetjes makerij zogezegd. Wanneer ik aan plannetjes maken denk, dan moet ik altijd denken aan Roald Dahl en 'De reuzenkrokodil'. Dus toen ik deze jongen tegen kwam kon ik niet anders dan hem mee naar huis nemen.



Nu ben ik niet van plan om dit jaar als een plannetjes-makende-krokodil door dit jaar te gaan stappen. Behalve als het gaat om zijn 'enthousiasme'. Integendeel dus. Ik ben van plan mij op een schildpad door mijn doelen te laten vervoeren. Wat ik hier mee bedoel, dat komt nog. Anders, zou ik nu al, op dag twee, de mist in gaan. Want ja, doelen 'moeten' ook nog in praktijk gebracht worden. Ik heb dingen te doen. Dus dit keer geen heel verhaal. Wat eigenlijk best wel jammer is want...